2010. december 26.

64.ruha

Boldog karácsonyt mindenkinek! Ma megint egy ilyen fajta tervvel jövök, és igaz, hogy nem épp az időhöz illő, de azért szerintem nagyon jó.
Inkább nyári öltözék, főleg mivelhogy a felsője ujjatlan. Egyébként UV sárgára színeztem, és egy Peace (vagyis béke) jelet rajzoltam rá. A nadrág is csak térdig ér, és rózsaszínes-bordós színe van. Kicsit buggyos. Innen nem annyira látszik, de eredetileg az alján is Peace jelek vannak, csak kicsiben.
Most sapkát is visel a "modellem", ez is olyan színű, mint a nadrág. Baseball sapi, teljesen egyszerű, hétköznapi...
Kiegészítőként van táskája a csajnak (peace jellel ellátott, UV sárga kerek kis tatyó); egy Peace jeles nyaklánca; egy rózsaszínű karkötője; és két fülbevalója.
Kissé sportos öltözék, de laza. Neve egyébként Peace Set, de ez szerintem eléggé egyértelmű :) Utcán is lehet hordani, a hétköznapokon.

7 megjegyzés:

Kinga írta...

Teccik nekem ez a peace-es cucc! _Tök jó, nagyon cool! xD

flower írta...

nah akkor mit írjak?? a cipőt elfelejtetted vagy direkt nem rajzoltál???vagy az utcán már mezítláb szoktunk járkálni???és tényleg nem téli... :D tessék írtam

Emma írta...

Direkt nincs cipő! Köszi, hogy írtál :)

flower írta...

szivi most megnyugodtam!!!!!

Emma írta...

:) akkor jó :)

Unknown írta...

Nem tom mit írhatnék.....Nekem naon tetszik,de valahogy nem venném fel télen!De hogy bedobjam magam a szívedbe Emma,EGÉSZ nyáron ezt hordabám XD
:D:D:D:D:D:D

Emma írta...

:) még szép, hogy nem vennéd fel télen :) örülök, hogy tetszik :)