2010. december 27.

65. ruha

Ez itt a Love Set nevezetű szettem. Ezt Vera ihlette, ezért neki terveztem :D
A fölsője fekete színű, ujjatlan, és piros szívecskék vannak rajta. A nadrág egy csőnaci, piros, és hosszú. Egy öv is tartozik hozzá, amit szintén egy piros szivecske díszít.
A cipő fekete, és olyan szokásos szandál, de most csak kétpántos, és az alsó vastagabb. Ezen egy szív van (a változatosság kedvéért:D). Upsz, most veszem észre, hogy elfelejtettem kiszínezni a csaj lábát... Bocs, de így most fehér... :S Hoppá....Mindegy.
Kiegészítők:
- Hajpánt (fekete, szívecskés)
- Két karkötő (fekete, szívecskés).
Ezt lehet hordani nyáron, akár még ősszel is (csak akkor kell egy pulcsi, vagy kabát), meg tavasszal is.
A nadrágot meg pláne bármikor viselhetjük, bár attól függ, hogy milyen anyagból készül.
Az Utcai Kollekció egy darabja, mivel nem miniruha, sem pedig fürdőruha, vagy pizsama.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Széép <3 Tetszik....

Hanna barátnőd írta...

Vera ihlette.... :D

Emma írta...

Hát igen Hanna, gondolom sejted, miért! :D

Névtelen írta...

ÓÓÓÓ Köszönöm Emmma :D Ezt szívesen felvenném :D egyrészt mert narancssárga másrészt mert szívek vannak rajta :D

Emma írta...

Tudom, direkt neked terveztem :) szivesen!

Bianka írta...

Nagyon ötletes, igényes szép munka. Bár én jobban szeretem, ha filctollal színezed!

Emma írta...

Hát, igen, köszönöm, bár ezt sajnos nem tudom filccel színezni, mert átüt a következő oldalra :(