2010. november 14.

58.ruha

Szülinapomra kaptam egy kis füzetet Ritától (köszi :D), egy divattervezőset. És ezért gyakran fogok még ilyen fajta terveket kirakni.
A mai művem egy rózsaszínű miniruha. Neve: Pinky. :D
A felső része rózsaszínű, és pánt nélküli.
Az alsó pedig gyönyörű: rózsaszín fodros-bodros, és combig ér (vagyis nagyon rövid).
Minden kiegészítő rózsaszínű (egy nyaklánc, egy masni a hajába, sok-sok karperec, egy kis táska).
A csaj cipője is szintén rózsaszínű, és szandál. (magassarkú!). :)
A színezés itt-ott-amott kicsit... öööhh.. nem olyan nagyon szép, mivel ezt ceruzával színeztem, a többit viszont filctollal.

De azért szerintem eléggé jó lett.
Egyébként így néz ki a füzet:
Szerintem nagyon-nagyon szép :D

6 megjegyzés:

flower írta...

tök jó, adhatsz egy lapot belőle XD

Emma írta...

:) hahaha :) kaphatsz :)

Névtelen írta...

hehee én csomó lapot adtam mindenkinek a nagy topmodelből . Amm tök jó lett csak így tovább ! Ha nagy leszek remélem kedvezményesen vásárolhatok a ruháidból xDD By Dia

Zsoffi írta...

Jóóó lett ez is :)

Névtelen írta...

Ez a kis füzet mennyi volt??? Meg tudnád kérdezni a barátnődtől???

Emma írta...

öööö, most nem, de különben ilyenből van mindenféle méret, meg ilyenek, de asszem a happybox-ban lehet kapni.