2011. december 22.

Karácsonyi ajándék barátnőknek:)

Ha valami igazán személyeset szeretnél adni az LB-dnek (legjobb barátnődnek), és jó a kézügyességed, akkor itt egy remek ötlet: varrj neki táskát!:)
Az elkészítése egész egyszerű, viszont sok időt igényel;)
Én egy sötétkék virágmintás anyagot választottam (IKEA). Mindegyik táskát más-más szalaggal díszítettem.
Balról-jobbra:
- az enyém: rózsaszín szalag, szürke organza virág
-Julcsié: vajszínű csipke
-Zsófié: bordó szalag, bordó organza virággal. :)
Szerintem nagyon szépek lettek, és a barátnőim is nagyon örültek neki! És így valami személyeset kaptak, ráadásul lett "egyentatyónk" :) :) :)

6 megjegyzés:

Mariann írta...

szerintem ez szürke, nem?

Emma írta...

mármint mi? az anyag? az sötétkék:) szürkés sötétkék:D

ritucci írta...

Bárcsak a barátnőd lehetnék ... :-)

ritucci írta...

bárcsak a barátnőd lehetnék :-)

Mariann írta...

oké, csak fotón szürkének tűnik...

Emma írta...

:)