2011. december 20.

119.ruha

Már olyan régen raktam ki divattervet! :)
És a szülinapomra kaptam Julcsitól egy divattervezős füzetet, amiben eszméletlen jó sablonok és matricák vannak!!!:)
Szóval most itt van két rajzom is, amit abba rajzoltam:

1.kép:
- pink csőtop fekete csillagokkal
- fekete mellény
- fekete farmershort pink zsebekkel és szürke övvel
- átlátszó "lyukacsos" harisnya
- fekete csizma
- pink gyöngyös nyaklánc
- pink-szürke-fekete karperecek
- fekete hajpánt.
Eléggé emós lett:D De a haja nagyon királyul sikerült:DD

2. kép:
- miniruha: pink a felső része, pánt nélküli és egy fekete masni van rajta;
a szoknya része pedig fekete, és rózsaszín színátmenetes csíkok vannak rajta
- pink cipő (vagy szandál, vagy mi ez...?), ami egyébként matrica...:)
- fekete nyaklánc, karkötők
- fekete ujjatlan "lyukacsos" kesztyű:)
- fekete masni.

Hát igen, ezek most eléggé emósak lettek, de azért nekem tetszenek:)
Kövi bejegyzés: egy szuper ötlet karácsonyra barátnőknek;))

4 megjegyzés:

Aspyn Rose írta...

helló figyu engem nagyon érdekel már az a másik organza rózsa léccives megmutatod hogyan kell csinálni
(az amelyik a ruha összeállításaidban is szerepel hajpánton stb..)
előre is nagyon szépen köszönöm :D :) <3 ;)

Aspyn Rose írta...

helló figyu engem nagyon érdekel már az a másik organza rózsa léccives megmutatod hogyan kell csinálni
(az amelyik a ruha összeállításaidban is szerepel hajpánton stb..)
előre is nagyon szépen köszönöm :D :) <3 ;)

Névtelen írta...

JUUUUJJ ez engem is érdekelne! az amelyik abban a halvány rózsaszínes összeállításban volt egy hajpánton nem? (vagy a fekete fehér összeállításban )
amúgy csak mondom emma hogy ezt mert kb. 3 és fél hete ígérted meg! Szerintem elkéne kezdeni.
Amm Szofi 2x írtad le vagy külted el! :)))

Emma írta...

ki lesz rakva, csak a blog át fog költözni egy másik címre (még titok, nemsokára kiderül, hogy hova és hogy miért;D), ezért most azon dolgozom. de már lefotóztam a folyamatot, és már csak meg kell írnom, és akkor ki lesz rakva, de már az új oldalon!:)