2011. április 13.

85.ruha

Ez az estélyi szerintem gyönyörűszépséges lett!
Anyu az Epres-Menta Fagyi nevet adta neki, és szerintem ez tök találó. :D
Nyári estékre ajánlom, anyagának valamilyen libbenő tüll szerűt képzeltem el, kicsit áttetsző!
Gyönyörű földig érő, és nagyon elegáns.
A cipő nem látszik, de szerintem valami hasonló színű (rózsaszín, vagy türkizzöld) magassarkút lehetne fölvenni hozzá.
Kiegészítők:
-pink virág a hajba
-zöld-pink nyaklánc
-szintén ilyen színű karkötők, karperecek.
Ezt a ruhát el tudnám képzelni egy díjátadón vagy premieren.... :)

7 megjegyzés:

Susan írta...

Hú, ez egészen különlegesen gyönyörű, Oscar gálán tudnám elképzelni, mondjuk Penelope Cruz igen jól mutatna benne!

Emma írta...

köszii

Mariann írta...

Nagyon nagyon tetszik, ügyes, és köszi, hogy elfogadtad a név-választásomat...

ritucci írta...

Boldog névnapot!
Nagyon szép az estélyi, szinte látni, ahogy libben (habár varró vénám szerint a tüllnél lágyabb anyag kellene :-))

Emma írta...

Nagyon kösziiii :)))
Hát igen, a tüllnél lehet, kicsit lágyabb anyag kell hozzá, de hát hol vagyok még attól, hogy meg is tudjam varrni! :( :D

Mandra blog írta...

esetleg organzából?

Emma írta...

jó ötlet! köszi :)