2011. április 30.

Budapest-Look 2011

Képzeljétek, tegnap voltam a Budapest-Looks 2011. nevezetű divatnapon, ahol mindenféle klassz divatbemutatókat néztem meg. Így például: Nanushka, USE, Nubu. Erről jó sok képet készítettem, de sajnos kicsit elmosódott némelyik, mivel telefonnal fotóztam, a modellek meg nagyon "rohantak" :D
Nanushka:


Sajnos nagyon vacak a Blogger képfeltöltője, ezért nem sok képet enged feltölteni egyszerre, vagy ha mégis, akkor össze-vissza tök bénán rakja ki :(













Majd még rakok ki róla képeket később!

USE:











Viszont amin nagyon meglepődtem: a modellek ISZONYÚAN hátradőlve jártak!

4 megjegyzés:

yz írta...

nagyon jók a képek!

Emma írta...

köszi, tőled ez nagy dicséret, hiszen te aztán ennél 100000× jobb képeket készítesz!

Mariann írta...

a modellek egy része tényleg nagyon hátradőlt, azt hittem rögtön dobnak egy hátast, ráadásul úgy vágják oda a lábukat, hogy min. agyrázkódást kapnak a show végére...

Emma írta...

hát ja