2011. április 26.

86.ruha

Képzeljétek, kaptam a névnapomra egy új füzetet, amiben énekeseknek kelll fellépőruhát tervezni, hát most olyan tervet rakok ki...
Ennek Christina Aguilera lett a neve, mivel erről az emberkéről ő jut eszembe.
A bordó miniruha két részből áll:
-felső rész: zöld szegély, zöld virág
-alsó rész (szoknya): sárga, tüllből készült "anyagfecnik", szintén zöld szegély.
A ruha kb combközépig ér, pánt nélküli.
Kiegészítők, ékszerek:
-zöld hajpánt
-sárga-ezüst fülbevaló
-sárga nyaklánc
-színes karperecek, karkötők
-zöld gyűrű.
Ja, és azt még nem is említettem, hogy a cipő egy magassarkú sárga szandál, két pánttal, plusz még eggyel, ami összeköti a másik kettőt (hú, de értelmes mondat! :D).
Szerintem bejönne Xtinának.....

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Biztos bejönne neki, bár köztudott, hogy zéró ízlése van a csajnak. Jobban járna, ha te lennél a stylist-ja!

Emma írta...

Hát az biztos, köszi Bia <3

Timi írta...

Jaj, ezt ÉN is szivesen hordanám! :D

Mandra blog írta...

Énnem szeretem ezeket a színeket, de a ruha formája most nagyon divatos! Tudtad?

Emma írta...

hát igen, ezek a színek eléggé élénkek. igen, azért lett ilyen a formája!