2011. április 20.

Prága, tavaszi szünet

Végre itt a tavaszi szünet, és kifesthetem pinkre a körmeimet! :D Hazajöttem Prágából. Nagyon csúcs volt!!! Bementünk egy csomó klassz boltba, mint például: Dior, Gucci, D&G, Burberry, Fendi, Valentino, és még sorolhatnám. Nekem legjobban a Burberry tetszett, valószínűleg azért, mert nagyon emlékeztet Emma Watson stíusára (mivel Emma sokszor hord Burberryt, meg az arca is ennek a divatmárkának).
Sajnos, mikor megláttam a csodaszép Dior táskák árát, kicsit ledöbbentem... :)
Emma-Watson-in-Burberry-Spring-Summ.jpg Burberry Wallpaper

valentinocampaign8 Valentino kampány 2011 tavasz[dolce_gabbana_rw_050108_mini.jpg]

Holnap kirakok majd ruhatervet!

3 megjegyzés:

Kitty írta...

jók a képek, meg jó az írás is!

Gabie írta...

Nekem kék a körmöm :D .
Tökjók lehettek a boltokban a ruhák!Merítettél ötletet belőlük? Hogyhogy,mennyibe került :O ?

Emma írta...

Köszi!
Az szép Gab! :))
Igen, sok ötletet adtak.... Kb egy táska 600.000 .- :/