2011. április 3.

83.ruha

Ma van a húgom, Eszter születésnapja, ezért ezt a ruhát neki terveztem! Ezért is lett a neve Eszter's Set (Eszter Szettje).
Természetesen lila-zöld.
A miniruha maga két részből áll. A felső az zöld, és lila mintás, az alsó lila és zöld virágos. Az alján szürke fodor.
A szandál magassarkú, és zöld.
Kiegészítők:
-lila-zöld táska
-lila-zöld nyaklánc
-lila és zöld karkötők, karperecek
-gyűrűk.

Ma nézegettem Kira Plastinina oldalát: http://www.kiraplastinina.com/
Szerintem jókat tervez, nagyon klassz fiatalos-csillogós-aranyos rucijai vannak, dehát nagy mázlista, hiszen az apja egy orosz milliárdos!
Szóval azért így eléggé könnyű...

5 megjegyzés:

e-fotó írta...

Isten éltesse Eszter! Boldog szülinapot kívánok! Nagyon szép ajándékot kapott Tőled! Nagyon tetszik! (nekem november 12 lesz :)))
Szüleidet ismerve, te is mázlista vagy! (de ezt biztos tudod is:))
Üdvözöllek, Edit

Emma írta...

köszönöm :) megmondom Esztinek
igen, nekem van a világon a legeslegeslegjobb apukám és anyukám!!!!!!!!!!!!!!!

Eszter húgod írta...

köszi Emma, nagyon klassz lett, te vagy a világ legjobb tesója!

Névtelen írta...

szerintem nagyon coolakat tervezel, iszonyú tehetséges vagy!
Olívia

Mariann írta...

Te pedig Esztivel együtt a világ legcukibb gyerekei...
Ne irigyeld Kyrát, vagy hogy is hívják, nem olyan jó orosz milliárdos gyerekének lenni.
A tehetség és a kitartás pedig meghozza gyümölcsét, én biztos vagyok benne, hogy eléred, amit kitűztél magad elé!