2010. június 25.

3. ruha

Ma ezt rakom ki. Körül körök a neve. Miniruha, és szerintem nagyon jó. Az én ötletem volt a mintája (körök) és az egész ruci. Van hozzá egy lila gyöngyös-virágos nyaklánc, egy lila hajpánt, és egy lila táska. Természetesen a cipő sem maradhat ki a felsorolásból! Bevallom, azt nem én rajzoltam (azért is ilyen jó), helyette egy matricát ragasztottam a lány lábára. Bár, mondjuk színben nem nagyon illik hozzá, de hát lusta voltam!!!:)
És azt már mondanom sem kell, hogy: SZÍVESEN FELVENNÉM ÉN IS!!!!
Tulajdonképpen tengerparti bulikra is jó, de egy egyszerű hétköznapon is felvehető. Ha hidegebb van, legingssel, ha melegebb, nélküle is hordható. Akár harisnyával is viselhetjük! De alapvetően ez egy nyári ruha!!!!!

2 megjegyzés:

Mandra blog írta...

Ez nagy kedvencem! A karikás mintát még folytathatnád!

Emma írta...

Folytatom is, köszi szépen <3