2011. október 19.

Marie Claire

Hétvégén elmentem a Marie Claire újság által szervezett divatnapokra. Engem főleg a magyar tervezők bemutatói érdekeltek. Rengeteget fotóztam a TELÓMMAL. De azért egész jó minőségű képeket készítettem...
Először Abodi Dóra kollekcióját láthattuk. Főleg fekete ruhák voltak, sok szőrmével (ami most nagyon divatos!). Némelyik modell olyan magas sarkú cipőt viselt, hogy azon izgultam, hogy el ne essenek. :)
Másodiknak Anh Tuan ruhái következtek... Nagyon tetszettek az élénk pinkek, és a maxi szoknyák, bár a kínai motívumos miniruhákért annyira nem voltam oda.

Je Suis Belle következett. Ezt már nagyon vártam :) Volt néhány elég vicces cipő-kreáció :D Szerettem a sötétkék sokféle árnyalatát, és volt néhány játékosabb részlet, ami külön tetszett. Mint például a kis hátizsák :D

Ezután Konsánszky Dóra kollekciója jött. Sok-sok fekete szín jellemezte. Bár én bevallom, főleg a cipőkre koncentráltam, mert egyik-másik nagyon különleges volt. Sajnos nem tudom, ezek a kollekció részei, vagy csak a bemutatóra, a ruhák kiegészítőjeként érkeztek?! Itt a képen, jobb oldalt épp egy nagyon különleges lábbeli látható. Figyeljétek a sarkát! :)

Következő Mojzes Dóra kollekciója volt. Főleg arany és fekete ruhákat láthattunk. Ez a szegecses szoknya tetszett a legjobban, de sok volt a vagány, bulis ruhadarab.

Nagy kedvencem, Nanushka következett. Nem hazutolta meg magát, igazi laza, hétköznapi de mégis különleges darabokkal rukkolt elő. Sok bő, kötött pulcsi volt, azok nagyon tetszettek, és a hatalmas táskák is irtó jól néztek ki!
Végigfotóztam az egész bemutatót, mert gyakorlatilag minden ruha kifogástalan volt :) A bal oldali képen lévő blézerért teljesen odavoltam! A jobb oldalin épp egy fekete kötött pulóvert láthatunk.

A NUBU ruhái szintén nagyon megmaradtak bennem, mert nagyon érdekesnek és különlegesnek találtam őket. Főleg fekete ruhák voltak, de sötétkék és barnás árnyalatokat is találhattunk a kollekcióban.
Szegedi Kata kollekciójában több narancs és piros is volt, ami jól esett a sok fekete után :) Sok fényes bőr (vagy műbőr?) darabot is láthattunk, mint például itt ezen a bal oldali képen. Azért ezek általában itt is feketék voltak :)

A USE Unused NAGYON tetszett!!!! Színes, érdekes és teljes volt, gyönyörű ruhákkal. Kedvencem a végén az aranypikkelyes ruha (anyu szerint ezüstpikkelyes, ezen kicsit összevesztünk :D), amin csak úgy sziporkáztak a ráeső reflektorfények. A USE divatbemutatóról nem képeket csináltam, hanem egy videót. Most szólok, hogy a TELÓMMAL videóztam, vagyis NEM lesz tökéletes a minősége! A Fashion Guide-on profi felvételeket is találhattok! A pikkelyes ruha a videón kb 6 perc után következik. :) És ARANY színű, nem ezüst!!! :D

Sajnos a videót még nem jeleníti meg, de már dolgozok rajta!!

7 megjegyzés:

topankablog.hu írta...

Konsánszky bemutatóján United Nude cipőket láthattál ;)

Emma írta...

okés, köszi :))))

Jenny írta...

szerintem tök jók lettek a képek, ahhoz képest, h mobillal fotóztad :D ;)

Névtelen írta...

Helló!
Örülnék, ha ellátogatnátok a blogomra: http://bestblogofgirls.blogspot.com/
Még csak most kezdtem el írni, de örülnék, ha lenne pár követőm! Rémélem tetszik!
Sweet Angel

Emma írta...

megnéztem a blogodat! hát még nem sokat írtál, de jóó :) ;) :)

Névtelen írta...

Helló!
Csak azt szeretném megkérdezni, hogy ugyebár láttad a blogom (http://bestblogofgirls.blogspot.com/), de nekem miért nem írja ki, hogy kik a rendszeres olvasóim+miért nem tud senki sem bejelentkezni a blogomon? hogy lehet ezt beállítani??

Emma írta...

hát először én sem láttam a rendszeres olvasókat, de utána újra betöltöttem az oldalt, és kiírta, hogy rendszeres követés, rákattintottam, "leokéztam", ennyi.