2010. október 25.

55.ruha

Sajnos eddig beteg voltam, és vagy egy hétig nem raktam ki újat :(
De most már itt vagyok, újra épen és egészségesen, és itt van az új miniruhám is, amit most terveztem.
Ez egy csodálatos, vidám öltözék, ezért is adtam neki a ˝Vidámság˝címet.
Rózsaszínű pántos, és két részből áll. Az első a mellrésze, ami igazán színpompázatos. Sárga-piros-lila-türkizzöld-rózsaszín-kék csíkokból áll.
A szoknya nagyon rövid, türkizzöld, és zöld színű csíkok vannak rajta. A szegélye rózsaszínű. A csaj karjai tele vannak rózsaszínű-türkizzöld karperecekkel, és két türkizzöld gyűrűvel, a nyakában pedig egy türkizzöld gyöngyös nyaklánc függ.
Hajában egy rózsaszínű hajpánt.
A cipője megintcsak a szokásos szandál, ezúttal rózsaszínű :)
Nekem nagyon tetszik a művem, mert vidám, és különleges.
Egyszerű nyári napokon is lehet viselni, de bulikban is, mert elegáns, de egyben MENŐ is :D

2 megjegyzés:

flower írta...

ez oan mint alice az alkonyatból! de tök jó

Emma írta...

Télleg egy kicsit úgy néz ki :)