2010. október 10.

53.ruha

Jaj, végre itt vagyok, csak hát most a suli miatt rengeteget kellett tanulnom :(
Amikor ezt a ruhát terveztem, előtte épp egy Sonny a sztárjelölt epizódot láttam, és attól jött az ötletem...
Mert a benne szereplő Tiffany Thornton is hasonló ruhát hordott.
De azért természetesen más színekkel, más mintákkal, stb...

Egyébként a ruha egy pólóból, egy kardigánból, egy csőnaciból és egy szép barna szandálból áll.
A póló egy átlátszó, barna közepű zöld szirmú virágokkal és barna pöttyökkel beborított fölső.
Ezen van rajta a kardigánszerű ˝kabátka˝, ami pirosas bordós színű, és a szegélye sárga.
A csőnadrág egy hosszú, szűk, sárga színű csini gyatya.
A szandál pedig egy nagyon szép, barna pántos magassarkú szandi.
Természetesen kiegészítők is vannak a képen:
- egy barna közepű zöld szirmú virág
- egy bordó gyöngyös nyaklánc, amin egy gyöngy barna
- egy bordó-barna öv
-két bordó gyöngyös karkötő.
Szerintem ez az öltözet igazán menő, de kényelmes is. Ráadásul hétköznapokon is lehet hordani!

Nincsenek megjegyzések: