2010. december 17.

63.ruha

Ma ismét egy ilyen fajta tervet rakok ki.
Neve: Purple-Grey Dream (Lila-Szürke Álom).
A fölső az kicsit hosszabb, inkább szoknya szerű.
Lila-szürke csíkos, és nagyjából combig ér. Mélyen kivágott.
Az alsója... egy nagyon szűk nadrág: egy legings. Fekete színű.
Ehhez a ruhához egy lila csizmát rajzoltam, ami egy árnyalattal világosabb, mint a pólón lévő csíkok. Magassarkú, de ez nem látszik így elölről.
Most (kivételesen) csak EGY kiegészítő van, egy gömbölyű kis szürke táska.
Nos, ami a "modellem" haját illeti.... barnára színeztem ki, mert ilyen színű még nem volt ebből a fajából.
Utcai ruha, ősszel, tavasszal, sőt akár még télen is hordható. Barbinak terveztem, mert imádja a lila színt! :D

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Emma negatív kritikát elfogadsz?

Mariann írta...

Tetszik, én hordanám is!

Emma írta...

Kedves NÉVTELEN! Természetesen elfogadok, mivel egyrészt optimistaként gondolkodok, másrészt pedig azért, mert abból tanulhatok is.
Remélem, ezek után írsz is egy kritikát, én mindig szívesen várom a véleményeket...