2011. június 27.

100.ruha

Hello Mindenki! Íme a 100. ruha!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Úgyhogy ma valami különlegeset hoztam, egész pontosan egy olyan ruhát (illetve szoknyát), amit ÉN varrtam!
Íme:
Tudom, nem egy olyan hű de nagy szám, de szerintem jó lett.













Hogy mi kell az elkészítéséhez? Nem sok minden.
- az az anyag, amiből a szoknyát akarod varrni
- hozzá illő cérna
- gumi (hogy ne essen le a derekadról! :P :D)
- olló
- és persze varrógép (de varrhatod kézzel is).
Ezen kívül, ha fodrot is akarsz az aljára, vagy valami díszítést, akkor érdemes beszerezned egy kis organza anyagot (a képen az ezüstös-szürkés anyag). Az nagyon szépen mutat rajta!
Remélem, tetszik Mindenkinek :)))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem tetszik! naon cuki :)
kell!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Emma írta...

:)))