2011. június 6.

93.ruha

Na, mit szóltok? Megpróbáltam a tükörképét (hátulról) mellé rajzolni, egész jó lett, hmm.... :D
Blue lett egész egyszerűen a neve. Más nem jutott eszembe (már megint rímben beszélek!!!).
A póló fekete, és egy kék szivecske van rajta. Rövidujjú.
A miniszoknya kék, szürke övvel. A cipő is kék, csak sötétebb, és félig zárt.
Kiegészítők:
- kék nyaklánc
- kék karkötő
- kék gyűrű
- szürke táska, kék szívvel.
Utcai, egyszerű, de kényelmes viselet.

Képzeljétek, szerdán (még a múlt héten) voltam Martin Krisztinánál (Martinka), mert nyertünk anyával egy ruhát, és választhattunk. Ezt választottam:
( a fejem helyén azért van egy nagy szürke karika, mert véleményem szerint nem nézek ki eléggé jól a képen :D :/).
Hernyóselyemből készült blúz. Egy fekete legings-szel, és egy fekete pólóval vagy toppal (mert nagyon átlátszó és vékony) nagyon királyul néz ki. Mindezt mégjobban feldobtam egy organza virággal (anyuval készítettük, majd valamikor leírom, hogy kell!).
Szerintem szupi ez a blúz. Imádom! Köszönöm Martinka!!!!!!

4 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

szuper, ügyes vagy :)))))!!!!

Emma írta...

köszike :)

0123456 írta...

wow, tök jól tükrözted! ;)
és az a blúz tök szuper, ez a Martinka tök cool!!!!!!!!!

Emma írta...

köszi, igen, szerintem is.