2011. június 14.

95.ruha

A 6/a Kollekció 2. darabja a Sári :D. Színes, vidám öltözék.
A póló türkizzöld, és egy sárga virág díszíti. Ujjatlan, ezért egy narancssárga kis blézert rajzoltam fölé (ez háromnegyedes ujjú).
A szoknya sárga, térd fölé ér. Az alján fodor.
A cipő magassarkú, és türkizzöld.
Kiegészítők:
-színes karkötők, karperecek
-türkizzöld táska, sárga díszíté
ssel

-gyűrűk (azok is színesek)
-ja, és egy türkizzöld gyöngyös nyaklánc, sár
ga medállal.


Legújabb őrületem, hogy újságokból kivágom a ruhákat, sminkeket, és egy nagy lapra felragasztom őket, meg rajzolok melléjük, stb. Ennek van valami neve is, csak az nem jut eszembe...
Eddig már hármat készítettem, felrakom ide:
(telómmal fotóztam, ezért nem olyan jó a minősége a képeknek!) :D





5 megjegyzés:

Kinguska1996 írta...

tök cool az a ruci! :D
és nekem azok a tablo-micsodák is teccenek :) ügyi vagy, millyen ujságból vágtad ki a képeket?

Mariann írta...

moodboard?

Emma írta...

köszi Kingus, hát... mindeféléből. Elle, Avon, Arcadium (az ÁRKÁD újságja), Joy, ilyenek.
Moodboard? télleg, az! köszi :DDD <3

Barbii ღ írta...

Emma! nekem ilyennel van tele a szobám!!!! :)

Emma írta...

:)))