2011. július 25.

111.ruha

A 6/a Kollekció 16. darabja a Réka :D Azért ilyen a kép, mert - én hülye - ezt a tervet elfelejtettem lefotózni, ezért Rékát kértem meg, hogy küldje el nekem a képet. Nagyon szépen köszönöm neki!
Na szóval ez a szett inkább tavaszi, mint nyári, bár a rózsaszín boleró nélkül akár nyáron is hordható (de azért a csizma kicsit melegít, na mindegy :D).
A top pink, fölötte a boleró könyökig ér.
A miniszoknya szürke. A csizma rózsaszínű, magassarkú, magasszárú.
Kiegészítők:
-szürke hajpánt
-pink gyöngyös nyaklánc
-színes karkötők, karperecek, gyűrű.
Táska most kivételesen nincs (lehet, hogy azért, mert elfelejtettem, lehet hogy direkt van, már nem tudom...).
Remélem, Rékának is tetszik :D

Nézzétek meg ezt a blogot: Divatbella Vagy ezt már írtam egyszer? Na mindegy :D Azért nézzétek meg! :P :)

3 megjegyzés:

Rekab98 írta...

Köszi Emma! Nagyon tetszik! És bocsi a kép rossz minőségéért...

Emma írta...

Szivesen, örülök, hogy tetszik! És annyira nem rossz a minősége! ;) :P

fashioncsajszy írta...

wow, ezt lájkolooom! imádom a szürkét a pinkkel <333 lovelove ez a szett! *-* :D ;)