2011. július 28.

Emma Watson in Vogue

Most Velencén vagyok, ezért szombatig nem írok bejegyzést, max. kirakok egy polyvore szettet.
Addig is itt van néhány kép Emma Watsonról, aki a Vogue augusztusi számának címlapján pózolt:

Szerintem csodálatosan szép a képeken!
Természetesen megvettem az újságot (immár 5 Vogue-om van, 4 brit, és ez a egy amerikai).










































Egyenlőre ennyi képet sikerült kiraknom, mivel (mint már többször említettem), a Blogger néha nagyon "érdekesen" rakja ki a képeket... (össze-vissza)

Na hello! :D

4 megjegyzés:

fashioncsajszy írta...

csodaszép *-* ez az Emma Watson! :) <333
lovelove :)
és teccik a rucija is!

Névtelen írta...

hűű, de gyönyörű ez a lány! ő nem a harry potterben szerepel? :O

Pinky írta...

igen, ő a főszereplő. imádomm <3

Emma írta...

én is :)