2010. szeptember 7.

47.ruha

Jaj, sziasztok! Bocsi, hogy ilyen rég írtam már megint (:S) csak annyi házim volt már a második napon is, hogy csak NA!!!!
De térjünk vissza a ruhánkhoz: a Square (szögletes) nevezetű darabomhoz!
Egy miniruci, kb comb alá ér. A mellrésze piros, és zöld csíkok vannak rajta, átlósan.
A szoknyája sárga színű, és piros-zöld-barna háromszögekkel tarkított (ezek is átlósak).
Az alja zöld színű egy csíkban.
A csaj sok kiegészítőt is visel: egy piros gyöngyös nyakláncot, hat darab piros karperecet (vékonyak), és a hajában egy sötétkék közepű piros virágot.
Szerintem ez a miniruha azért nagyon jó, mert egyrészt nagyon divatos, másrészt pedig a mintázata egyedi :D
Ez persze NEKEM köszönhető, mivelhogy ÉN terveztem ezt a fajta mintát!!! Éppen ezért elkezdem a rajzaimat mostantól kissé ˝megmásítani˝. Márcsak azért is, hogy látszódjon rajta, hogy én csináltam, meg aztán azért is, hogy ne lehessen ellopni!!! Bár, gondolom, ez első látásra feltűnt (a felirat: iEmma Fashion).
Na, jól van, megyek tanulni, helló!

Nincsenek megjegyzések: