2010. szeptember 11.

48.ruha

Hellóka! Íme az Eszti-Design! azért ezt a nevet kapta, mert ezt a ruhát bizony NEM én terveztem, hanem a tesóm, Eszter. Persze én rajzoltam, meg én is segítettem neki a kitalálásában, szóval inkább én így mondanám: Eszter is segédkezett az elkészítésében. Ez egy kis újítás a blogomba.
Na, akkor nézzük a ruhát:
-a fölsője: pántos, zöld-rózsaszínű-lila-sárga színű.
-a szoknyája pink színű, és sárga öv van hozzá, kb combig ér.
-a cipő a szokásos rózsaszínű szandál.
A kiegészítők is eléggé különlegesek:
egy zöld-rózsaszínű hajpánt, egy rózsaszínű gyöngyös nyaklánc, sok-sok zöld-rózsaszínű vékony karperec, és két rózsaszínű gyűrű (gömb alakúak).
Ezt a ruhát szerintem nyáron érdemes felvenni :D

2 megjegyzés:

Mandra blog írta...

Eszternek is van tehetsége, nagyon klassz lett!

Emma írta...

Igen, igen :D KöszönJÜK!