2011. március 13.

75.ruha

Egy kis újdonság: rajzoltam egy emberkét, arra terveztem!
Cupcake a neve, mivel tele van muffinokkal :)
A póló barna, és egy hatalmas muffin+ sok kicsi muffin díszíti.
A nadrág rózsaszínű, térd alá érő, a végén egy barna csíkkal, mivel olyan az anyag, hogy a másik fele barna, így kifordítva is lehet hordani!
Converse-szerű a cipő, barna színben. A táska olyan mintájú mint a póló.
További kiegészítők:
- egy barna nyaklánc
- sok-sok rózsaszínű és barna karkötő-karperec
- gyűrűk
- sötétbarna sütis öv.
Egyébként rózsaszínűre "lakkoztam" a modell körmeit :D
Utcai ruha, nyárra-tavaszra.
Szerintem több ilyesmi (vagyis kézzel rajzolt) tervet is ki fogok még rakni!

7 megjegyzés:

yz írta...

jó lett!

Mariann írta...

látom, a Sugarshopban voltál! Nagyon tuti lett! Jó ez a baba.

flower írta...

háááááááá ez ismerős!!!!nagyon jó :D

Emma írta...

Köszi!
Igen, ezt a Sugarshop ihlette :)
Sejtem, honnan ismerős, Viri :D

Unknown írta...

tök jó!! :D

Emma írta...

Köszi Eni!

Unknown írta...

nincs mit!!!!:))))