2011. március 21.

79.ruha

És MEGINT magam rajzoltam a babát :)
Ezt a nagyon édes miniruhát Little Lady Rose-nak (Kis Rózsa Hölgy) neveztem el.
Eléggé rövid, rózsaszínű, és olyasmi a pöttyözése, mint a Fleck Dressnek, csak itt a bordó helyett fekete van.
Középen egy szépséges rózsa van (kicsit azért nyomi, mivel nem vagyok valami profi rózsa-rajzoló!).
Az alján és a tetején fekete hullámos szegély.
Cipőnek csizmát rajzoltam, ami most VÉGRE annyira jó lett, hogy úgy néz ki, mintha nyomtatva lenne 8legalábbis szerintem). Magassarkú, hosszú, fekete.
További kiegészítők:
-pink és fekete karperecek
-egy pink és egy fekete gömb alakú gyűrű
-pink táska, kerek, fekete csattal.
Ja, és egy ilyen lyukacsos harisnya is van.
Ezt a ruhát CSAK nyáron lehet hordani, mivel kb combközépig ér....
És bocsi, de még nem rakom fel a képet az általam varrt topról, mert.. még nem volt időm lefotózni... na jó, nem tudok hazudni, igazából ELFELEJTETTEM :/ Na, nem baj!

4 megjegyzés:

yz írta...

jó lett!

Kinga írta...

jajj, tök jó, gratula!
nagyon szexi. :D

Unknown írta...

szexsyyyyyy!!! :)

Emma írta...

jaja :D