2011. március 20.

78.ruha

Megint ilyent rajzoltam, és a Sunshine nevet adtam neki.
Azért tök jó, mert hordható, és elegáns, nem mini, így minden korosztálynak megfelelő.
Maga a ruha sárga, térdig érő. Bordó szalag van a deréknél és a dekoltázsnál, a kettő között egy zöld-bordó minta. Ja, és az alsó szegély is bordó.
A boleró szürkésbarna, mintás. Könyékig ér.
Bordó a cipő is, félig zárt, lapos talpú.
Kiegészítők:
-bordó gyöngyös nyaklánc
-sok karkötő és karperec
-kerek táska.
Egyébként vörös melírokat is rajzoltam a modell hajába, ami szőke, bár szerintem ezt mindenki látja... :D
Szóval úgy gondolom, hogy eléggé jól sikerült!
Ja, és ma varrtam egy toppot, aminek a képét holnap fogom csak felrakni. Nagyon jó lett....

4 megjegyzés:

Vera barátnőd :D írta...

Juj ez nekem NAGYON tetszik :))) ügyes vagy Emma !!! :) ♥♥

Emma írta...

Köszi Vera <3
Örülök, hogy tetszik!

Mariann írta...

ez.nagyon.tuti!!!!!!!!!!!!!!

Emma írta...

köszi :D