2011. október 3.

Andrássy út

Tegnap végigjártuk az Andrássy utat. Voltunk a D&G-ban, a Gucci-ban, a Max Mara-ban, és még sorolhatnám.
A Dolce&Gabbana-ba mentünk be először. Az anyagok nagyon tetszettek, de valahogy most maguk a ruhák nem voltak ANNYIRA szépek. Itt egy kép rólam, a D&G előtt:
Természetesen muszáj volt lefotózkodnom előtte.... :D

A Max Mara-ban voltak a legkedvesebbek! Ráadásul a ruhák is csodaszépek voltak!!! 10-ből 10 pontot adnék rá. Ott időztem a legtovább. Nagyon tetszettek a színek, és az, hogy gyakorlatilag minden ruha olyan letisztult volt, és természetes, natúr színekben pompáztak (fekete, barna, bézs, stb...). Nagyon ízléses volt! A hölgy, aki körbevezetett minket, sokat mesélt az anyagokról, a MM különböző kollekcióiról és a ruhaház 60. születésnapjáról.

A Burberry-ben sajnálatos módon nem volt a kedvencem, amin fel voltam háborodva :(( Viszont az nagyon tetszett, hogy a boltban az új parfümök fel voltak lógatva, mintha hosszú lámpák lennének.

Jártam még a Gucci-ban, a Guess-ben, a Louis Vuitton-ban, a Manier-ban (ahol épp az esti performance-ra készültek). Asszem ennyi.... :D
És mindezek után a Sugarshopba mentünk, ahol ettem egy csokis-cukorkás muffint! Isteni volt!A tetején egy szép cipő-dísz volt, nem ehető, úgyhogy elraktam emlékbe :D És kaptam egy hatalmas nyalókát is! :)
Amikor nézelődtem, észrevettem a cukorkák között a polcon egy csodaszép rózsaszínű cipőt. Odamentem egy eladóhoz, és megkérdeztem:
-Milyen cipő ez?
-Hangfal.-válaszolta. Erre elkezdtem vihogni, hogy jó, hogy szólt, mert majdnem felpróbáltam! :D









Ilyen muffint ettem! Csokisat, lekvár volt a közepében. Ez az a cipő, amit fel akartam próbálni :D

3 megjegyzés:

Jenny írta...

úú, télleg jó az a hangfal-cipő :D

vev.* írta...

hordanám(:

Emma írta...

én is :D