2010. július 30.

30.ruha

Íme a mai művem, a Színes Hello Kitty!
A póló színes csíkos és középen egy Helo Kitty minta van.
Egyébként olyan, hogy rövidujjú, de a válla kilóg. Pántos is egyben.
A szoknya egyszerű zöld színű, kb térdig érő.
A cipő sárga színű, és szandál (ahhoz képest, hogy én csináltam, tök jó). Magassarkú.
A csaj kezében táskát tart, mégpedig rózsaszínűt. A hajában egy rózsaszínű virág van.
A haját én rajzoltam, és ez látszik is rajta :D
Ez egy utcai ruha, mivel nem igazán elegáns, bár azért egy kissé... mintás.
Nekem azért tetszik.
In English:
Today's work: the colorful Hello Kitty!
The T-shirt has colorful stripes and a Hello Kitty draw in the middle.
It has short sleeves, but the shoulders are out with spaghetti bands.
The half-long skirt is a simple green.
The shoes are yellow sandals (quite good though I have drawn them). High heels.
There is a pink bag in the model's hand, and a pink rose in her hair.
Well, I have drawn her hair, you can see it...
Street dress, not specially elegant, though a little bit ... patterned.
I like it though.

Nincsenek megjegyzések: