2010. július 6.

9.ruha

Íme a mai ˝művem˝! A címe: Párizsi Divat.
Azért ezt a nevet kapta, mert ha ránézek, egyszerűen ...Párizs jut eszembe, de nem tudom, miért!
A ruha piros, kb térdig érő és középtájt egy zöld öv van. A modell fején kalap ül, ami piros, barna pöttyös és egy-két toll is meredezik a magasba a karimájáról. Ezen kívül természetesen kesztyűt is visel a hölgy, pirosat (ki gondolta volna?). De ez csak matrica. Barna táskát szorongat a kezében (na, ezt már ÉN rajzoltam!). A cipő sem maradhat ki: piros, és matrica.
Ez a ruha szerintem se nem elegáns, sem pedig egyszerű...úgy a kettő között van. Ugyanis felvehetjük simán egy partira is, de hordható egyszerű hétköznapokon is! Mint már mondtam, olyan ˝Párizsos˝.
És, mint a többi ruci, ez is nagyon tetszik nekem!!!:)

Nincsenek megjegyzések: