2011. január 10.

67.ruha

Hello! Lehet (sőt biztos), hogy ez most elsőre kissé furcsának tűnik, de zseniális egyébként! Teó ötlete az volt, hogy mi lenne akkor, ha a csizma egybe lenne a nadrággal, mert ugye az nagyon praktikus, ha nem kell reggel azon agyalnunk, hogy vajon melyik cipő illik a gatyánkhoz. Azért eléggé hasznos! Neve Teodora lett (nyilván világos, hogy miért, na jó, elmondom: mert mint már mondtam, Teó ihlette).
A felső egy top, ami sárgás szürke, és lila csíkos. Vannak rajta pirosas-rózsaszínes gombok is. Pánt nélküli.
A gatya-cipőt elneveztem NACInak, mert Na (mint nadrág), és ci (mint cipő) :D Egyébként barnás-szürkés színű, és olyan kis láncot is rajzoltam (arany színűt). A gatyából kijövő csizma az magassarkú (csak sajnos ezen a képen nem annyira látszik, mert sötét az alja).
Kiegészítők:
- lila-szürke gyöngyös nyaklánc
- barna karperec
- lila kistáska
- barna gyűrű (gömb alakú)
- és egy kis barna virág a csaj hajában (de ez szintén nem annyira látszik).
Egyébként csak úgy mellékesen megjegyezném, hogy a modell hajába rajzoltam lila melírcsíkokat, mert így jobban néz ki....
Utcai ruha, tavasszal, nyáron, ősszel is hordható. Teónak terveztem, mert az ő ötlete volt :)

12 megjegyzés:

^Kanka Linn^alias Evelin írta...

Mért, sztem jó ötlet XD Csúcs, ügyi a Teó, vagy ki ;) ^^

Emma írta...

Köszi Evelin :)

abby írta...

dejóóóóóóóóó kösziiiiiiiiiiiii nagyon nagyon nagyon :))))))))) <3

Emma írta...

Szupi, örülök, hogy tetszik :))) Szivesen ;) :D

Névtelen írta...

Tényleg jó lett! Ügyi vagy! ;)

Névtelen írta...

nem is csak a teó ötletevolt. :( együtt találtuk ki még régebben amikor egyik nap szivattuk az orsit.. és én nem voltam ott amikor a teó megmondta neked :(((( :'( ésss különben iss.. pinkbenjobbb és magassarkuban :P :D ;)

Barbi ( de amm jolett :D <3)

abby írta...

hátbarbi, én ezt már tök rég kitaláltam, nemtom te ezt mikor mondtad, de ez hülyeség -.-

Emma írta...

Ez magassarkú! Csak nem látszik!

Névtelen írta...

teó...haggyuk... tudom h amt utoljára mondok el az úgyse lesz igaz soha...de mind1 legyen neked igazad...ez csak terrrmészetes!!!

Barbi

Névtelen írta...

Emma akkor bocs :D

(barbii)

Emma írta...

Semmi gond! :D

flower írta...

ez nagyon jó :))