2011. január 17.

69.ruha

Elkészítettem az I love Facebook-ot, és itt láthatjátok :)
Hogy kinek terveztem??? Hát tulajdonképpen MINDENKINEK, aki szereti a Facebookot!
A pulcsi a lényeg, ez sárga színű, a széle piros, és kék színű a felirat rajta. Picit hosszabb.
A nadrág (bocsánat: NaCi) az szintén kék (azzal a filctollal színeztem, mint a feliratot). Magassarkúban végződik.
Kiegészítőből már megint nagyon sokat rajzoltam....
- egy fekete hajpánt, piros virággal
- piros-fekete gyöngyös nyaklánc
- ugyanilyen karkötők
- gyűrűk
- fülbevalók.
A NaCi Kollekció egy darabaj (bár ez szerintem látszik :D), és utcai viselet szintén....
Ja, egyébként erről jut eszembe: lesz Facebook rajongói oldala az iEmmának, de még nem volt rá időm elkészíteni, mert pénteken felvételi... :(
Most megyek, mert még matekot kell gyakorolnom.
Hello!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Király lett! Én is FB fan vagyok :)))))

Emma írta...

Köszönöm!

Névtelen írta...

ennek is lehetne valami barbis neve, mert én vagyok a világ legnagyobb fb kockája :DDDD

WE ♥ FB!!!!!!!

Am nagyon jó lett!

BaRbEeE.♥♥

Névtelen írta...

EMMA 42 PONTOS MATEKOT ÍRTAM!!! :))))

BaRbEeE.♥♥

Timi írta...

Áj láw Fészbúúúk! <3 ^^^

Emma írta...

Köszi a gratulációkat, és Barbee: ügyeees vaaaagy! ;)