2011. február 1.

70.ruha

Húúha, jó rég nem írtam már, ugyanis síelni voltunk!
De ma olyan rajzot rakok ki, ami (szerintem) az eddigi legeslegkirályabb NaCi!!!! Mert nagyon jól néz ki.
A póló a leglényegesebb, kék színű és egy nagy szem van rajta. Pántos, ujjatlan.
A gatya ugye, mint már mondtam, egy NaCi, és szürke színű, magassarkú. Rajzoltam rá ilyen kis láncot. Egy öv is tartozik hozzá, azon is szemek vannak (kisebbek, nagyobbak...), és maga az öv az sötétkék.
A másik látványos kiegészítő a táska, ami szintén olyan, mint a póló, vagyis szemes.
Kiegészítők:
-rengeteg kék színű karkötő és karperec
-egy kék gyöngyös nyaklánc, szem medállal
-hajpánt.
Egyébként a szett neve The Eye (magyarul: A Szem).
Utcai ruha, alapvetően tavaszi.
Gabinak terveztem!!! :)

9 megjegyzés:

Timi írta...

UUUUUUh, ez rohadt jól néz ki sztem!!!!! xddd biglájk! :DDD Amm miből jött az ihlet???

Unknown írta...

Tök jól néz ki!!!:D :D kár hogy nincsen itt lájkoló gomb!! :D
emlékszel Emma?like-ló gomb! :D
majd nekem is tervezel egy ruhát? :D

Vera barátnőd :D írta...

ÁÁÁÁ Emma most már tuti hogy te leszel a divattervezőm nagy koromban :)
:) Szerintem eddig ez a második legeslegjobb ruha !! (Az első az volt amit nekem terveztél)
Télleg ISZONYÚÚÚÚÚ JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ :D

Emma írta...

Timinek: Kösziii.. nem tudom, mi ihlette!
Enikőnek: Igeeen, mindkettőre IGEN!! :D
Verának: kösziiiiiii :D okcsi :DDD

Mariann írta...

Szerintem Emma a tisztánlátást szimbolizálja, avagy a 3.szem csakrád (aminek amúgy kék a színe)éppen kinyílt, vagy nagyon is harmonikusan működik. Remélem nem voltam túl spirituális....puszil anyád

Emma írta...

:) könnyen lehet :) puszi!

Szabo.Julcsi írta...

Ügyes, nekem ez tetszik eddig a legjobban azok közül, amiket terveztél!!!!!!!! FAVOURIT!

Emma írta...

Az jó, ha tetszik :D ;)

Barbii ღ írta...

emma, ez iszonyatossanjó!!!!! áá nagyon nagyon teccik! és NaCi!! :)))) ♥