2011. február 26.

74.ruha

Hú ha, de rég nem raktam már ki tervet. Na de ez most itt van, és szerintem nagyon jól sikerült ;)
Miniruha, a neve: Love Heart.
Jó sok munkát igényelt, mire megrajzoltam szépen, aprólékosan azokat a szívecskéket :)
A ruha szürke színű, piros szívecskékkel. Az alján és az ujján fekete szegély van.
Nagyjából combig ér, szóval eléggé rövid. Fekete a csizma, és magassarkú. Hosszú, térdig érő, bőr.
A kiegészítők:
- fekete-piros szívecskés nyaklánc
- piros-szürke-fekete fülbevaló
- fekete hajdísz
- sok-sok karkötő, karperec, gyűrű
- szívecskés táska.
Igazából nyáron lehet hordani, de egy vékonyabb harisnyával vagy legingssel tavasszal is :)
Most megyek, mert ma van a suliban a farsang... :D

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

széplett ^^

ANYA írta...

szoknya nincs hozzá?

Emma írta...

Köszi, és nincs hozzá szoknya, mivel ez egy miniruha :))

Zsoffi írta...

Ügyes, nagyon találékony ;)

Emma írta...

Köszike

Névtelen írta...

Valentin-napra?

Emma írta...

akár... :)
tényleg, ez tök jó ötlet ;)

Névtelen írta...

emma, nagyon jó ez ruha! egyébként most néztem meg régebbi ruháidat, és sztem a nagy fejű kisebb babák, modelek, vagy nem is tudom micsodák jobbak mint a mostaniak!! :P :D

Barbbi. :)

Emma írta...

Ja, tudom mire gondolsz (néhány percbe beletelt, mire rájöttem :D).
Amúgy köszi :))