2011. február 15.

73.ruha

A Grapefruit nevezetű szettemnek, nem tudom, hogy mért adtam ezt a nevet. Talán azért, mert olyasmi színek vannak benne? Nem ez sem lehet, mivel a grapefruit inkább piros. Na mindegy... (:
Szerintem a póló lett a legjobb. Piros, sárga és zöld színű négyzetek (vagy inkább csillagok?) díszítik, egy különleges mintát kiadva.
A szoknya az sárga, az alja piros, az öv pedig zöld. Ja, és Eszter kérésére egy ilyen kis láncot is rajzoltam rá.
A legings világoszöld, és csak azért van, mert a szoknya véleményem szerint túl rövid.
Az a sál szerintem nem kell oda, nem tudom, miért van ott...
A szandál tök cuki lett, zöld és piros színű.
Ezen kívül kiegészítők még:
- egy zöld hajpánt
-zöld és piros karperecek, karkötők
-ugyanilyen színű gyűrűk.
Egyébként még szerintem nem is mondtam, hogy a
Facebookon is fent van az iEmma Fashion. Itt találod!

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon szép, ötletes munka ;) Gratula!

Kitty99 írta...

Hátt.. ez rohadtul cool! Biglájk! Am nekem legjobban a póló meg a szoknya teccik! Ja, és sztem tök jó ott az a sál, nembaj, h odarajzoltad!! ;)

Emma írta...

Köszi :)

Névtelen írta...

Gyönyörűséges :)

Emma írta...

Köszönöm szépen mindenkinek ;)

Unknown írta...

tudom mi a baj ezekkel a ruhákkal?hogy nem tudok semmi újat mondani rájuk csak azt hogy:
gyönyörűek!!!:D