2011. január 15.

68.ruha

Itt a pink színű NaCi is, ezt Barbee-nak hívják, mert Barbinak terveztem! :)
Szerintem nagyon jó lett! A fölsőn a csillagok eléggé klasszul sikerültek, és remélem, hogy messziről is látszanak!
A felsőt feketére rajzoltam, és mint az előbb mondtam, csillagok vannak rajta, mégpedig rózsaszínűek.
A NaCi most Barbi kérésére neonrózsaszínű lett :) Szokásos, mint a múltkori.... Megint magassarkúban végződik alul.
Kiegészítőnek megint jó sokat csináltam:
-halvány rózsaszín öv, csillaggal
-rengeteg karperec és karkötő (rózsaszínű-fekete-lila színűek)
-pink gyöngyös nyakék, egy lila csillag medállal
-és egy fekete hajpánt.
Úgy döntöttem, hogy készítek egy külön bejegyzéscímkét a NaCiknak, mert eléggé sok lesz belőlük.
Szóval ezt az öltözéket tavasszal-nyáron-ősszel is lehet hordani, utcai ruha.

8 megjegyzés:

^Kanka Linn^alias Evelin írta...

Sztem ez tök jó, bár nem szeretem a rózsaszínt!(:
Amm a csillagok klasszul mutatnak ;)

Mariann írta...

Nagyon szép és ötletes! De mi van akkor, ha vendégségbe megy valaki NaCi-ban, és le kell venni a cipőt????

Emma írta...

Köszii :) Hát nem tudom. Talán megtisztítja.....

Névtelen írta...

Egyszerűen bjutiful!!!!!! :DD

Nagyonszépen köszönöm <3 :') <3

Egyébként igen rossz helyzetbe van az aki ebbe megy vendégségbe :D

Barbee.^^ <3

Emma írta...

hát igen... nagyon szívesen Barbika :)))))

Timi írta...

Naggyon ügyes munkaaa :D Szupper ;)

Kinga írta...

Wáááh... Ez naon cool!!!!!! ^^ :D .... teccik, lááájk :))))))

Emma írta...

kösszi