2011. augusztus 18.

114.ruha

Itt vagyok, nem haltam meg! Csak a hétvégén Egerszalókon voltunk egy szuper wellnessben, majd utána Velencére mentem, tegnap meg varrótanfolyamon voltam. De most itt vagyok! :D
A Tenger Kollekció 2. darabja a Hullám. Ez egy csodaszép habos-babos estélyi ruha. Ezt is a tenger ihlette, természetesen :)
A felső rész világoskék színű, és szürkés-kékes hullámok vannak rajta. Tulajdonképpen egy csőtop.
A szoknya hatalmas és hosszú. Ugyanolyan színű, mint a fölső, fölötte pedig mélykék fodrok vannak.
Cipőt nem rajzoltam, mivel földig ér a ruha, de én ehhez egy ezüst magassarkút vennék fel.
Kiegészítők:
-hatalmas mélykék organza virág a hajba
-ugyanilyen anyagú és színű nyaklánc
-szürke és kék karperecek
-kék táska mindenféle mintákkal.
Szerintem ez egy meseszép ruci! :)

4 megjegyzés:

Mariann írta...

gyönyörű, új kedvenc!

fashioncsajszy írta...

igen! csodaszééép! *-* meséééés! imádom a kék szint.
am én is woltam már abban a wellnessben, egerszalokon, még régebben. :)

Me írta...

nagyon tetszik, főleg az alsó fodros ruha.:)

Emma írta...

köszikee :)