2011. augusztus 5.

News

Képzeljétek, elkészült a ruha, amit a varrótanfolyamon varrtam! Holnap rakok fel róla képet ;)
Mindeközben már készülőben van a Tenger Kollekcióm, már négy darabját megrajzoltam.
Ma voltam az Aréna Plázában, és a Zara-ból kaptam egy gyönyörű bokacsizmát! Imádom!
Így néz ki:
Ezt most csak a telómmal fotóztam le gyorsan, azért nem olyan jó a kép minősége!

Arra gondoltam, hogy majd egy szűk farmerrel, egy virágos blúzzal, a kedvenc ugyanilyen színű övemmel, hosszú nyakláncokkal és egy sötétkék blézerrel fogom hordani (csak előtte még be kell szereznem egyet).



Kinéztem egy iszonyat cukorfalat sapit a Burberry-ből, fekete-fehér tehénkemintás! Itt egy kép róla:
http://www.footluxe.com/gallery/2011/06/Burberry-Prorsum-2011-2012-Autumn-Winter-02.jpg
És szerintem jól menne a khaki kabátomhoz (Vero Moda), mivel itt a képen a csajon is khaki kabát van...


Na hello!

1 megjegyzés:

fashioncsajszy írta...

hű, tökjóó a csizmaa *-*
nekem is teccik a sapii!
ja, és már naggggggyon várom a tenger kollekciót! <3333 :D ;) *-*