2011. augusztus 31.

BURBERRY Fall / Winter 2011/2012



http://www.style.hu/static/media/6569/f9aa37_.jpghttp://www.style.hu/static/media/6569/e3474f_.jpg

http://www.style.hu/static/media/6569/879c46_.jpg

A Burberry őszi-téli kampányképein már láthatóak az új kollekció darabjai.
Szerintem az a sapka a legjobb! Nekem kell egy ilyen cuki tehénkemintás sapi télre! Bár lehet, hogy (részben) az is befolyásol, hogy a kutyám is ilyen fekete-fehér foltos.
Az első képen a kabátok jól néznek ki, bár a színükkel van egy kis problémám. Az a pirosas-narancssárgás szerintem túl élénk, úgy értem nem könnyű hozzá öltözni (főleg, hogy például én rózsaszín-párti vagyok). A kheki már egy fokkal jobb, bár annak is fura színe van, nem is tudom, mihez hasonlítsam.
A táskák kifejezetten nem tetszenek, ugyanis azt a kockás anyagot nem volt jó ötlet pirosas-naranccsal kombinálni! Valahogy nem illik oda.... Valami bordósabb árnyalat jobban nézne ki hozzá, csak hát az nem annyira menne a kabáthoz.
Viszont a második sor második képén szerintem más színű a kabát anyaga, kicsit zöldesebb. Az jobb, mint a kheki.
Az uccsó képen azok esőkabátok, nem? Szerintem azok. De nagyon klasszul néznek ki! Mondjuk én biztos, hogy nem fekete farmerrel hordanám (ha lenne ilyenem), hanem valami színesebb gatyával.
Szóval így összességében jók a ruhák, de a legjobb a sapi! :D

2 megjegyzés:

Jenny írta...

ügyi vagy! remélem gyakrabban írsz még ilyeneket, mert annyira jól fogalmazol!!!!

Kiss.Rebeka írta...

Igen, szerintem is jókat írsz!