2011. szeptember 4.

H&M Ősz

A H&M legújabb őszi kollekcióját két híres szupermodellen mutatták be, Freja Beha Erichsen-en és Anja Rubik-on. A képeket Terry Richardson készítette. (a képek nagyításához katt a képre! sajnos a Blogger csak így engedte föltölteni :/)

Az első képen: a barnás színű blézer nem rossz, de szerintem túl hosszú, és a színe sem az igazi... Alatta egy narancssárga-rózsaszín csíkos ruha van, ami egész jó, nekem tetszik... De viszont a másik!? Az a sárgás színű hálóing, vagy mi!? Eléggé különös, khm.
A második képen: a rózsaszín, barna és sötétkék ruha nagyon cool, ilyet tuti, hogy be fogok szerezni. Szerintem a rózsaszín a legjobb (meglepő módon...). :) :D
Mellette: nekem a fekete-fehér pulcsis összeállítás jobban bejön, ugyanis a rózsaszín-barna pulcsi kicsit nagymamis, a színek nem annyira illenek (szerintem), és a fekete nadrág meg csak rontani tud a helyzeten. Legalábbis én így vagyok vele.... Viszont a fekete-fehér az nagyon cool, a cipő is szép.
A harmadik képen: a két kabát. A sötétkék a nyertes, nekem a kockás nem annyira tetszik. Viszont az a baj, hogy ezek csak átmeneti kabátok, nem vízállóak, márpedig őszre az a praktikusabb.
Összességében a rózsaszín ruci és a fekete-fehér pulcsis összeállítás a legjobb szerintem. :)

2 megjegyzés:

Mariann írta...

Nekem a sötétkék kabát addig tetszett, amíg meg nem láttam élőben a H&M-ben. Nagyon gagyi hatású anyagból van, a gombok pedig tragikusak, mintha kispórolták volna belőle az anyagot. Nagyon ciki. Persze 8.990.-ért mit akarhat az ember lánya?!? Amúgy esernyő is van a világon, ha a kabát nem vízhatlan...

Jenny írta...

hű, azok a csíkos pólók (vagy pulcsik?) nagyon coolak!