2011. szeptember 14.

117.ruha

Itt vagyok megint, csak hát az iskola miatt alig marad időm a blogolásra, de azért igyekszem hetente min. 2× írni, de inkább 3× vagy 4×! :)
Ez most (gondolom észrevettétek) nem a Tenger Kollekció egy darabja, hanem egy hétköznapi ruha, pontosabban egy "iskolába-menős" szett. Ilyenből sokat fogok még tervezni, mert nagyon tetszik :D
A póló égszínkék, fölé egy bordó rövidujjú blézert terveztem, szürke a széle, a gombja pedig fekete.
A szoknya kis cuki aranyos kockás. :)
A lábbeli: égszínkék balerina, alatta egy szürke térdzokni (ugyanis újabban ez nagyon megtetszett).
Kiegészítők:
-kék hajpánt
-fekete gyöngyös nyaklánc
-karkötők
-és egy kockás-bordó iskolatáska (oldaltáska, nem hátizsák).
Szóval úgy összességében -szerintem- egész jól sikerült :))

Képzeljétek, a napokban láttam, hogy a Burdának lesz divatrajzversenye, és gondoltam, majd jelentkezek. Szerintetek jó ötlet? Ha valakit érdekel, itt a link: Burda Divatrajzverseny

2 megjegyzés:

Mariann írta...

jó a táska, tetszik, hogy téglalap, bár gondolom a sulis cuccok nem férnek bele...

Jenny írta...

cool a szoknya! és a blézer is jó!