2011. szeptember 18.

Őszi ruhatáram 1.

Az aktuális őszi divatszínek szerint körülnéztem a gardróbomban, hogy mit viselnék szívesen idén ősszel.
Erre jutottam: az első színösszeállításom, egyik kedvenc színem a fáradtrózsaszín és a szürke kombinációja.
1. póló: Zara, tavalyról maradt, még nem nőttem ki :D
2. szürke buborékszoknya: szintén Zara, árára nem emlékszem...
3. sál: H&M, ajándékba kaptam, de nagyjából 2990.-
4. szürke tüll rózsa a hajba: saját készítésű :)))
5. órás nyaklánc: Promod, eredetileg kék masnival van, de én rózsaszínűre cseréltem :D
6. bézs körömlakk: H&M, még tavasszal vettem, de még most is kapható, 300.- körül van az ára...
7. virágillatú parfümök: a Fragonard parfümgyár kínálatából, egyszerű virágillatok, pl.: frézia, rózsa, narancsvirág. Ez Grasse-ból van (Provance).
8. füzet: Pignanature (imádom ezeket a virágos füzeteket!)
Következő színösszeállításom a fekete-fehér lesz!

4 megjegyzés:

kelly írta...

fúú, ez nagyon király! a sál nagyon tetszik <3333

Barbii ღ írta...

ááá emma, ez iszonyat jó! :)

Emma írta...

kösziii :)

Jenny írta...

széééép! *-*