2011. szeptember 27.

Őszi ruhatáram 3.


És itt a várva-várt Fekete-fehér összeállítás! =) Az idei szezon nagy slágere most a fekete-fehér, ezt a képet már csak egy kiegészítővel tudtam volna "fokozni": egy Burberry-s tehénkemintás sapival! =) Csak SAJNOS olyanom nekem MÉG nincs (célzás, célzás minden kedves rokonnak... közeleg a szülinapom, utána meg a karácsony...)
Na de most térjünk vissza a jelenbe, és nézzük, miből áll a szettünk:
1. fekete-fehér csíkos póló: Promod, leértékelésben vettem 2990.-ért
2. virágos póló sötétkék flitterekkel: Zara, tavalyi
3. fekete mellény: Miss C
4. fekete balerina: Humanic, 4990.-
5. ezüst gömb alakú medál: www.mandra.hu
6. mini szájfény: Essence, kb 300.-
7. fekete hajpánt+ fehér organza virág: saját készítésű, pontosabban a hajpántot nem én készítettem, csak a virágot, amit aztán ráerősítettem a hajpántra
8. fehér+ fekete körömlakk: H&M, a fehér 300.-, a fekete (mivel nagyobb) 990.-
9. szilikonkarkötők (fekete és fehér): 50.-/db
10. fekete-ezüst színű karperec: ajándékba kaptam

És a kedvenc fekete-fehér kiegészítőm...

... a cukorfalat kiskutyám: Pamacs!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon aranyos kutyád van és nagyon jó ez az összeállítás!

Névtelen írta...

Nagyon édi a kutyád és nagyon jó ez az összeállítás!

Emma írta...

köszi :) ja és Pamacs nevében is köszi :D

Jenny írta...

jaj de cukiii! de a szett is cool :)