2011. szeptember 22.

Őszi ruhatáram 2.

Újabb őszi színösszeállítás: barnás-bordós.
1. virágos blúz: Promod, nemrég kaptam, a leértékelésben 2990.- volt, nem tudom, eredetileg mennyi....
2. farmer: H&M, tavalyi
3. bokacsizma: Zara, idei, ára: 7995.-
4. barna fonott öv: H&M, nagyjából olyan 2000.-
5. szájfény+kékeszöld szemfesték: Alverde
6. barna és bézs körömlakk: H&M, kb 300.-/db
7. napszemüveg: H&M, 1990.- (leértékeléskor volt ennyi)
8. rózsakvarc nyaklánc: www.mandra.hu
9. nemezelt rózsa: fogalmam sincs, hol vettem, talán valami kézműves vásáron... :)
10. kis notesz: szerintem a Meskáról van.
Bocsi, tudom, hogy azt ígértem, hogy a fekete-fehér lesz a következő, de az még nem készült el!

2 megjegyzés:

fashioncsajszy írta...

wááh, virágok <3

Jenny írta...

én is imádom a virágokat! <3 nekem a bokacsizma teccik a legjobban!